Wij lanceren met trots: campagnebeeld 2022!

Onze campagne kleurt het festival 2022!
Onze campagne kleurt het festival 2022!
Onze campagne kleurt het festival 2022!

Knijp ons even – we gaan alweer naar de 6e editie van het festival - 13 t/m 17 april! Natuurlijk gaan we weer alles uit de kast halen om er een tof festival van te maken. Elke editie kent een nieuwe campagne met een bijpassend beeld. Op 1 februari lanceerden we ons opvallend kleurrijke driedelig campagnebeeld van dit jaar. Deze heeft een duidelijke boodschap: See U, Hear U, Tell U.

Dit jaar willen we namelijk nog eens benadrukken hoe belangrijk  het is dat we elkaar blijven zien, elkaar blijven horen en met elkaar in gesprek gaan.

Het communicatieteam van IFFG ontwikkelde de afgelopen maanden, samen met fotograaf en vormgever Ferry Verheij, de kernwaarden van de campagne. De wens was dat het beeld naadloos aansluit bij het gedachtegoed van IFFG: ‘De mens staat centraal en elk verhaal telt’.

In de campagnebeelden zijn Ruben, Marcia en Neru te zien. Ieder van hen met hun eigen achtergrond, hun eigen verhaal en hun blik op de wereld.

Wat zien zij? Wat horen zij? Wat hebben zij ons te vertellen? In de vormgeving van de poster komt het kleurrijke van de wereld en de mens terug.

Wij vinden het supertof om dit beeld naar buiten te brengen en zijn benieuwd wat jij ervan vindt? Wij hopen in ieder geval dat deze campagne ons festival weer verder gaat brengen en dat we nog meer mensen mogen bereiken met prachtige wereldcinema.

Jou willen we laten weten dat we je zien, we jou horen en we je graag snel weer bij ons begroeten voor mooie films en goede gesprekken.